קורס ניהול פרויקטים בהייטק – קורס איכותי אונליין במחיר זול במיוחד

מחפשים קורס ניהול פרויקטים בהייטק? כאן תקבלו פרטים בצורה מסודרת על מסלולי לימוד שונים. חסכנו בשבילכם את העבודה לביצוע השוואה וסקירה של אפשרויות הלימוד.

קורס ניהול פרויקטים בהייטק מתחלק ל – 2 מסלולים עיקריים:

  • קורס ניהול פרויקטים אונליין – בזמן ובקצב שלכם
  • קורס למידה פרונטלי – הסגנון המסורתי, בכיתה\בזום בימים ובזמן קבוע מראש

כאן תמצאו את מסלול האונליין

קורס ניהול פרויקטים של גוגל: לימודי תעודה מקצועית

קורסרה הוא מרכז ללמידה מקוונת. באתר קורסרה אונברסיטאות וחברות מובילות במשק מציעים קורסים ומסלולי לימוד להתפתחות מקצועית, העשרת הידע ולימודי תעודה. תכני הקורסים מוקלטים מראש ובזאת מאפשרים ללומד ללמוד בזמנו הפנוי ובקצב שלו.
לימוד אונליין

מסלול לימודים שהוא חלק מ Google Career Certificates (לימודי תעודה של גוגל) המיועד להכשרת עובדים להייטק.

המסלול יכשיר אתכם להיות מנהלי פרויקטים בחברות הייטק, אתם תלמדו בו איך להתחיל פרויקטים, לתכנן אותו ולהוציא אותו לפועל בשיטות מסורתיות ובשיטת Agile (פיתוח תוכנה זריז).

מסלול זה מורכב מ – 6 קורסים:

קורס מס' 1 אתם תלמדו את הבסיס של ניהול פרויקטים, בקורס זה אתם את מחזור החיים של מוצר ואת החשיבות של כל שלב. וגם תכירו את הכישורים הנחוצים להפוך למנהל פרויקט מוצלח. הקורס הבא.

קורס מס' 2 עוסק בתחילה של פרויקט, החלק הזה ילמד אתכם איך להקים פרויקט משלביו הראשונים להצלחה. אתם תלמדו להגדיר את גבולות הפרויקט ולהגדיר וליצור מטרות ותוצרי פרויקט שניתן למדוד אותם. אתם תכירו את הכלים הטובים ביותר לניהול פרויקטים

קורס מס' 3 תלמדו לתכנן מוצר, אתם תלמדו בו את המרכיבים העיקריים של ניהול פרויקט בהייטק, איך לחשב זמנים, איך לקבוע אבני דרך, איך לנהל תקציב, ועוד. אתם תכירו כלים שונים שיעזרו לכם בבניית תוכנית פרויקט וניהול סיכונים.

קורס מס' 4 בחלק זה של המסלול אתם תלמדו על שלב ביצוע הפרויקט-הוצאה לפועל בדרך להפוך למנהל פרויקט בהייטק . אתם תלמדו לזהות אילו היבטים של הפרויקט יש לעקוב אחריהם ושיטות שונות של מעקב. אתם תכירו כלים אשר מאפשרים תקשורת יעילה בין חברי צוות הפרויקט, אתם תכירו את השיטות הטובות ביותר לתקשר על עדכוני מצב הפרויקט.

קורס מס' 5 מתרכז כולו בפיתוח תוכנה זריז\
Agile Project Management, שהיא מתודה פופולרית לפיתוח תוכנה המאפשרת למנהלי פרויקטים להגיש פרויקטים מהר.
אתם תכירו את ההיסטוריה, את הגישה והפילוסופיה מאחורי פיתוח תוכנה זריז. אתם תלמדו להבחין ולמזג בין אג'ילי ושיטות אחרות של ניהול פרויקטים. אתם תרכשו ידע במתודולוגיה ספציפית של אג'ילי -Scrum.

קורס מס 6' הוא פרויקט גמר. זה הזמן לקחת את מה שלמדתם ולהוכיח ידע מעשי בעולם האמיתי. בחלק זה תתנסו מעשי בניהול פרויקט, בהוכחת הידע והכישורים שלמדתם עד כה.
בפרויקט של הקורס ככול שהקורס מתקדם אתם תתקלו בתרחישים אמיתיים של מנהל פרויקט ותצטרכו להשלים עשרות פעולות מעשיות.

מחיר הקורס

מודל חינם: ללא אפשרות להשתתף בבחינות ולהדפיס תעודה.

מודל תשלום: $39 עבור מנוי חודשי |ביטול ללא קנסות | 7 ימי ניסיון חינם

למי מיועד

קורס פתוח לכולם

מיועד גם למי שאין לו ניסיון \ רקע בתחום

שפת הקורס

אנגלית

משך הקורס

למידה אונליין בקצב אישי

תמיד יש גישה לתכנים | לומדים מתי שרוצים

ב – 10 שעות שבועיות ניתן לסיים את הקורס ב כ-6 חודשים.


כתיבת תגובה