השימוש בסטטיסטיקה בניתוח נתונים: מבוא לכל אחד

סטטיסטיקה משחקת תפקיד חיוני בעולם של ניתוח נתונים. בין אם אתם עסק מקצועי, מדענים או פשוט אנשים המתעניינים בהבנה של נתונים, להיות עם הבנה בסיסית של סטטיסטיקה יכול לעזור לגבש החלטות ולהשיג תובנות ערכיות מהנתונים שלכם.

אז מה זה בדיוק סטטיסטיקה ואיך היא בשימוש אצל data analyst?

  1. הגדרה של סטטיסטיקה: סטטיסטיקה היא ענף במתמטיקה אשר מתעסק עם אוספים, ניתוח, פרשנות, הצגה ואירגון של מידע. היא עוזרת לנו להסיק מסקנות ולבצע החלטות על קבוצות גדולות של מידע על בסיס של דיגום קטן של המידע הזה.
  2. התפקיד שיש לסטטיסטיקה בניתוח מידע: סטטיסטיקה בשימוש בניתוח מידע על מנת לעזור לנו להבין תבניות, קשרים וטרנדים בדאטה, כמו כן ליצור תחזיות ומסקנות לאירועים עתידיים. היא גם בשימוש ליצור דגמים לאי ודאות ומשתנים ראנדומלים במידע.
  3. טכניקות סטטיסטיות נפוצות: ישנם הרבה סטטיסטיות נפוצות בשימוש של דאטה אנליסטים, זה כולל סטטיסטיקה תיאורית, הסקה סטטיסטית, ניתוח רגרסיה, בדיקת השערות, ניתוח סדרות עתיות ועוד. עבור כל אחת מהטכניקות שהוזכרו יש שימוש ספציפי וישומי בניתוח נתונים. הבנה של הבסיס של כל אחת יכול לעזור לגבש החלטות המבוססות על המידע שלך.
  4. החשיבות של סטטיסטיקה בניתוח נתונים: סטטיסטיקה היא כלי חיוני לכל אחד שרוצה לגבש החלטות מבוססות דאטה. היא עוזרת לנו להפוך נתונים במצב יבש לתובנות בעלות משמעות, והיא כלי חיוני עבור קבלת החלטות, פתרון בעיות ותחזיות.

לסיכום, סטטיסטיקה היא כלי חשוב לכל אחד שרוצה לגבש החלטות מבוססות נתונים. בין אם אתם עסק מקצועי, מדענים או פשוט אנשים המעוניינים להבין נתונים, קיום הבנה בסיסית של סטטיסטיקה והתפקיד שלה בניתוח נתונים יכול לעזור להשיג תובנות בעלות ערך ולגבש החלטות מבוססות דאטה.

קורס הכירות עם סטטיסטיקה בגיליונות אלקטרוניים

קורס סטטיסטיקה עבור אנליסטים באתר DataCamp האתר שילמד וישפר את הידע שלכם בקצועות הנדסת נתונים. בקורס זה אתם תלמדו על שימוש בטכנקיות סטטסטיות עם גיליונות אלקטרונים. כל הפרטים כאן.

כתיבת תגובה